ServiceOnly: de garage in jouw buurt

Bij de autogarages van ServiceOnly kun je terecht voor alle vormen van onderhoud en reparaties. ServiceOnly biedt scherpe prijzen voor reparatie en onderhoud bij verschillende filialen en je krijgt vooraf een prijsopgaaf. Een afspraak bij een ServiceOnly autogarage in jouw omgeving is snel gemaakt via je smartphone of tablet. Duidelijk en eenvoudig, daar houden wij van.

7 redenen om voor ServiceOnly te kiezen

Vaste lage prijzen

Altijd prijsopgaaf vooraf

Onderhoud en reparatie volgens fabrieksvoorschrift

1 jaar garantie op arbeid en onderdelen

Gratis (elektrische) leenfiets

Luxe wachtruimtes

Alle merken en modellen

Top garage service voor een vaste, lage prijs

Een autogarage van ServiceOnly is een autogarage die geen onderscheid maakt tussen de verschillende automerken. Zo weet jij dat je met je voertuig bij een van onze garages terecht kunt, ongeacht welke auto je hebt. Laat je auto APK checken bij een garage bij jou in de buurt en kom niet voor verrassingen te staan. Klein of groot onderhoud nodig? Geen probleem, ServiceOnly levert auto onderhoud voor een vaste, lage prijs. Uiteraard biedt de garage ook seizoensgebonden controle. Hierbij controleren wij de zomer- of winterbanden van je voertuig en zorgen we ervoor dat de accu en airco goed werken zodat jij en je auto opgefrist op pad kunnen.

Duurzame autogarage

Wij van ServiceOnly geloven in de duurzame garage waar complete mobiliteitsoplossingen voor onze klanten gecombineerd worden met het minimaliseren van schade aan het milieu. Een duurzame autogarage is een garage waar product, proces en zelfs interne communicatie geïntegreerd worden in een duurzaamheidsstrategie. Dit betekent dat de autogarages van ServiceOnly topservice biedt met een duurzaam beleid. Om emissies omlaag te brengen, moeten klant en autogarage samenwerken en wij zetten graag de eerste stap naar een toekomst waarin emissies steeds meer gereduceerd worden.

Mobiele garage voor pech onderweg

Helaas is pech niet in te plannen. Er zijn nu eenmaal meerdere onderdelen van je auto die slijten en dit kan zich uiten op een moment dat je er totaal niet op zit te wachten. Daarom is de mobiele autogarage van ServiceOnly ook je partner in het geval van pech onderweg. Wij bieden namelijk niet alleen de beste service voor je auto, maar ook voor jou. Uiteraard is voorkomen beter dan genezen en is bijtijds een afspraak maken bij een van onze autogarages een beter plan. Dan weet je precies waar je aan toe bent.

Zit je vast voordat je een garage hebt kunnen bereiken? Neem contact op met ServiceOnly en wij kijken welke hulp we jou kunnen bieden.

Onze klanten geven ons gemiddeld een 8,8!

Uit 4.640 beoordelingen
9
08-05-2025
Service Only Papendrecht
Prima.  
8
05-05-2025
Service Only Papendrecht
Vandaag voor eerste keer bij deze garage groep langs geweest in Papendrecht voor een APK, prima en snel verlopen. Duidelijke informatie achteraf Afspraak Makkelijk en duidelijk online te regelen. Nog een leuke korting gekregen. Tot de volgende keer!  
4
03-05-2025
Service Only Dordrecht
Sinds 2016 kom ik jaarlijks bij Service Only voor APK, beurt en eventuele tussentijdse reparaties. Ik ben altijd tevreden geweest en m.i. nooit tegen rare kosten aangelopen. Sinds enkele jaren sluit ik na mijn APK/beurt ook een jaarlijkse pechhulpservice af. Enkele weken geleden had ik een startprobleem met mijn auto. Zodoende de pechhulpservice gebeld. Die nemen de telefoon op met 'Service Only' maar is volgens mij een extern bedrijf waarmee samengewerkt wordt. Die kwam vlot te plaatse, was vriendelijk, kon helaas het probleem niet vinden en heeft de auto nadien weggesleept en naar de -voor mij bekende- Service Only garage gebracht. De dag erna gebeld door Service Adviseur Dirkjan. Die benoemde dat er een defect was in de start elektronica, maar dat zij 'hier niets mee konden', 'de auto naar de Toyota dealer moet' en sloof af met 'dus de auto kan opgehaald worden'. Dit laatste verbaasde me, gezien de auto niet gestart kan worden en er dus geen mogelijkheid was om de auto te laten rijden. Hierop kwam het antwoord 'dat ik dat zelf maar uit moest zoeken'. Bij navraag of de pechhulpservice hierin iets kon betekenen, werd gevraagd 'Oh de ANWB ofzo?'. Toen ik aangaf dat ik lid ben van JULLIE pechhulpservice, werd gezegd dat ik dat zelf moest regelen. Alsof je iemand met een gebroken heup zelf naar de operatiekamer laat lopen. Zodoende de pechhulpservice gebeld, het probleem uitgelegd en een verbaasde reactie teruggekregen over deze gang van zaken met de vraag 'wie van Service Only dit zo gezegd had?'. Nadat zij onderling overlegd hadden, heeft de Service Only garage alsnog geprobeerd om het probleem zelf op te lossen. Uiteindelijk was de conclusie dat mijn auto alsnog naar de Toyota dealer terug moest, en ikzelf die afspraak moest maken. Nadat ik dit gedaan had, zou Service Only nu dan wel het transport regelen. Toevallig heb ik een kennis die ook een garage heeft in de regio. Nadat ik hem op de hoogte had gebracht van het startprobleem van de auto, gaf hij aan vrijwel zeker te weten dat het probleem bij de sleutel lag, en adviseerde de auto te starten met de reservesleutel. Zodoende (is mijn vriend) naar de Service Only garage gegaan, heeft dit geprobeerd en dit werkte. Probleem opgelost, maar niet door Service Only. Ik ben altijd tevreden geweest, maar nu teleurgesteld over de vreemde gang van zaken m.b.t. jullie nieuwe service adviseur, het initieel zelf de (niet startende) auto te moeten vervoeren en -wat lijkt- gebrekkige samenwerking tussen de garage en de mobiliteitsservice (waar ik lid van ben) als het gaat om transport. In de toekomst kies ik waarschijnlijk voor een andere garage.  
9
02-05-2025
Service Only Dordrecht
Gewoon een prettig bedrijf, vriendelijke mensen, open communicatie  
Bekijk meer reviews