Deskundig onderhoud

Zorgeloos rijden begint met uitstekend auto onderhoud. Bij ServiceOnly begrijpen we dat je niets aan het toeval wilt overlaten als het om je auto gaat. Daarom bieden wij onderhoudsdiensten tegen vaste, lage prijzen. Zo weet je altijd precies waar je aan toe bent en blijft jouw auto in topconditie. Vertrouw op ServiceOnly voor deskundig onderhoud zonder verrassingen.

Wat kost een onderhoudsbeurt

Service Only biedt verschillende soorten onderhoud aan de auto: een grote onderhoudsbeurt en een kleine onderhoudsbeurt. 

  • Kleine beurt personenwagen tot 4 ltr. olie (Long life olie + €45): €225,-
  • Grote beurt + gratis APK personenwagen (Long life olie + €45): €325,-

 Benieuwd welke punten wij nalopen tijdens de onderhoudsbeurt? Bekijk de inspectiepunten hier.

7 redenen om voor ServiceOnly te kiezen

Vaste lage prijzen

Altijd prijsopgaaf vooraf

Onderhoud en reparatie volgens fabrieksvoorschrift

1 jaar garantie op arbeid en onderdelen

Onderhoud en reparatie volgens fabrieksvoorschrift

Onderhoudsplan op maat

Vestigingen

Maak nu een afspraak bij een van onze vestigingen in Papendrecht, Zwijndrecht, Ridderkerk, Dordrecht, Sliedrecht, ‘s-Gravendeel, Hendrik-Ido-Ambacht of Gorinchem. Onze deskundige medewerkers staan altijd voor je klaar. 

Onze klanten geven ons gemiddeld een 8,8!

Uit 4.640 beoordelingen
9
08-05-2025
Service Only Papendrecht
Prima.  
8
05-05-2025
Service Only Papendrecht
Vandaag voor eerste keer bij deze garage groep langs geweest in Papendrecht voor een APK, prima en snel verlopen. Duidelijke informatie achteraf Afspraak Makkelijk en duidelijk online te regelen. Nog een leuke korting gekregen. Tot de volgende keer!  
4
03-05-2025
Service Only Dordrecht
Sinds 2016 kom ik jaarlijks bij Service Only voor APK, beurt en eventuele tussentijdse reparaties. Ik ben altijd tevreden geweest en m.i. nooit tegen rare kosten aangelopen. Sinds enkele jaren sluit ik na mijn APK/beurt ook een jaarlijkse pechhulpservice af. Enkele weken geleden had ik een startprobleem met mijn auto. Zodoende de pechhulpservice gebeld. Die nemen de telefoon op met 'Service Only' maar is volgens mij een extern bedrijf waarmee samengewerkt wordt. Die kwam vlot te plaatse, was vriendelijk, kon helaas het probleem niet vinden en heeft de auto nadien weggesleept en naar de -voor mij bekende- Service Only garage gebracht. De dag erna gebeld door Service Adviseur Dirkjan. Die benoemde dat er een defect was in de start elektronica, maar dat zij 'hier niets mee konden', 'de auto naar de Toyota dealer moet' en sloof af met 'dus de auto kan opgehaald worden'. Dit laatste verbaasde me, gezien de auto niet gestart kan worden en er dus geen mogelijkheid was om de auto te laten rijden. Hierop kwam het antwoord 'dat ik dat zelf maar uit moest zoeken'. Bij navraag of de pechhulpservice hierin iets kon betekenen, werd gevraagd 'Oh de ANWB ofzo?'. Toen ik aangaf dat ik lid ben van JULLIE pechhulpservice, werd gezegd dat ik dat zelf moest regelen. Alsof je iemand met een gebroken heup zelf naar de operatiekamer laat lopen. Zodoende de pechhulpservice gebeld, het probleem uitgelegd en een verbaasde reactie teruggekregen over deze gang van zaken met de vraag 'wie van Service Only dit zo gezegd had?'. Nadat zij onderling overlegd hadden, heeft de Service Only garage alsnog geprobeerd om het probleem zelf op te lossen. Uiteindelijk was de conclusie dat mijn auto alsnog naar de Toyota dealer terug moest, en ikzelf die afspraak moest maken. Nadat ik dit gedaan had, zou Service Only nu dan wel het transport regelen. Toevallig heb ik een kennis die ook een garage heeft in de regio. Nadat ik hem op de hoogte had gebracht van het startprobleem van de auto, gaf hij aan vrijwel zeker te weten dat het probleem bij de sleutel lag, en adviseerde de auto te starten met de reservesleutel. Zodoende (is mijn vriend) naar de Service Only garage gegaan, heeft dit geprobeerd en dit werkte. Probleem opgelost, maar niet door Service Only. Ik ben altijd tevreden geweest, maar nu teleurgesteld over de vreemde gang van zaken m.b.t. jullie nieuwe service adviseur, het initieel zelf de (niet startende) auto te moeten vervoeren en -wat lijkt- gebrekkige samenwerking tussen de garage en de mobiliteitsservice (waar ik lid van ben) als het gaat om transport. In de toekomst kies ik waarschijnlijk voor een andere garage.  
9
02-05-2025
Service Only Dordrecht
Gewoon een prettig bedrijf, vriendelijke mensen, open communicatie  
Bekijk meer reviews

Garantie

In Nederland zijn er veel garages. ServiceOnly onderscheidt zich door écht mee te denken met jou als klant. Daarom kijken wij eerst naar de reparatie van de onderdelen en daarna pas naar vervanging, wat kostenbesparend en duurzaam is.

We leveren service op maat en zorgen dat kosten altijd inzichtelijk zijn. ServiceOnly is trots om aangesloten te zijn bij de BOVAG, wat staat voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Waar de meeste BOVAG garages drie maanden garantie geven, heb je bij ServiceOnly maar liefst één jaar garantie.

Onderhoudskosten auto; wat kost een onderhoudsbeurt?

Transparantie en helderheid staan hoog bij ons in het vaandel. We zullen er dan ook niet omheen draaien of vage afspraken maken. ServiceOnly begrijpt heel goed dat jij liever geld bespaart dan kwijt bent maar ook veilig de weg op wil gaan. Wij bieden verschillende soorten onderhoud aan de auto: een grote onderhoudsbeurt en een kleine auto onderhoudsbeurt.

  • Kleine beurt personenwagen tot 4 ltr. olie (Long life olie + €40) : €205,-
  • Grote beurt + gratis APK personenwagen (Long life olie + €40) €300,-

Benieuwd welke punten wij nalopen tijdens een onderhoudsbeurt? Bekijk de inspectiepunten voor de kleine beurt of de grote beurt.

  • € 205,-

    Kleine beurt
  • € 300,-

    Grote beurt + Gratis APK

Maak nu een afspraak en ervaar het gemak van deskundig onderhoud bij ServiceOnly