ServiceOnly: jouw autogarage in Dordrecht

Ploegstraat 9
3319 LG Dordrecht

078 630 9556
dordrecht@serviceonly.nl

Ma t/m vr 08:00 - 18:00 uur

Onze vakbekwame, RDW-erkende monteurs in Dordrecht staan voor je klaar om jouw auto in topconditie te houden. Als merkonafhankelijke garage zijn wij gespecialiseerd in service voor álle automerken. Onze monteurs worden jaarlijks getraind in de nieuwste technieken en leveren maatwerk dat zorgt voor veiligheid en betrouwbaarheid. Je krijgt bij ons bovendien 12 maanden garantie op al onze diensten. 

Services op deze locatie

Wachtruimte

Wifi

Leenfietsen

24/7 bereikbaar

Wasstraat

Actuele seizoensacties

We begrijpen dat je niet te veel wilt betalen voor onderhoud. Maak gebruik van onze tijdelijke acties en profiteer van voordelige tarieven zonder concessies aan kwaliteit.

Onze garage in Dordrecht: diensten en service

Ben je op zoek naar een betrouwbare autogarage bij jou in de buurt en woon je in Dordrecht? Bij de ServiceOnly garage in Dordrecht kun met je auto terecht, ongeacht het merk of type van jouw auto en voor allerlei soorten autoservice, zoals checks, onderhoud, bandenwisselreparaties en APK keuring. Het team van onze autogarage in Dordrecht stelt je van alle stappen op de hoogte. Je wordt aan de receptie ontvangen, waarna alle mogelijke werkzaamheden besproken worden. Wanneer er mogelijke gebreken en noodzakelijke reparaties worden vastgesteld word je opgebeld om deze te bespreken. Bij onze garage in Dordrecht weet je altijd waar je aan toe bent.

Je auto APK keuren in Dordrecht

Ook voor APK in Dordrecht ben je bij ServiceOnly aan het juiste adres. Tijdens APK in Dordrecht beoordeelt een RDW-erkende keurmeester je voertuig, waarbij verkeersveiligheid en milieu een grote rol spelen. Zo wordt je auto tijdens de APK voor slechts €40,- geïnspecteerd, gecontroleerd en gekeurd. Na goedkeuring meldt de APK-keurmeester van de Dordrecht autogarage jouw voertuig af en ontvang je een uitgebreid keuringsrapport met reparatie-, afkeur- en adviespunten.

APK keuring Dordrecht: RDW-erkende keurmeesters

Reviews

4
03-05-2025
Service Only Dordrecht
Sinds 2016 kom ik jaarlijks bij Service Only voor APK, beurt en eventuele tussentijdse reparaties. Ik ben altijd tevreden geweest en m.i. nooit tegen rare kosten aangelopen. Sinds enkele jaren sluit ik na mijn APK/beurt ook een jaarlijkse pechhulpservice af. Enkele weken geleden had ik een startprobleem met mijn auto. Zodoende de pechhulpservice gebeld. Die nemen de telefoon op met 'Service Only' maar is volgens mij een extern bedrijf waarmee samengewerkt wordt. Die kwam vlot te plaatse, was vriendelijk, kon helaas het probleem niet vinden en heeft de auto nadien weggesleept en naar de -voor mij bekende- Service Only garage gebracht. De dag erna gebeld door Service Adviseur Dirkjan. Die benoemde dat er een defect was in de start elektronica, maar dat zij 'hier niets mee konden', 'de auto naar de Toyota dealer moet' en sloof af met 'dus de auto kan opgehaald worden'. Dit laatste verbaasde me, gezien de auto niet gestart kan worden en er dus geen mogelijkheid was om de auto te laten rijden. Hierop kwam het antwoord 'dat ik dat zelf maar uit moest zoeken'. Bij navraag of de pechhulpservice hierin iets kon betekenen, werd gevraagd 'Oh de ANWB ofzo?'. Toen ik aangaf dat ik lid ben van JULLIE pechhulpservice, werd gezegd dat ik dat zelf moest regelen. Alsof je iemand met een gebroken heup zelf naar de operatiekamer laat lopen. Zodoende de pechhulpservice gebeld, het probleem uitgelegd en een verbaasde reactie teruggekregen over deze gang van zaken met de vraag 'wie van Service Only dit zo gezegd had?'. Nadat zij onderling overlegd hadden, heeft de Service Only garage alsnog geprobeerd om het probleem zelf op te lossen. Uiteindelijk was de conclusie dat mijn auto alsnog naar de Toyota dealer terug moest, en ikzelf die afspraak moest maken. Nadat ik dit gedaan had, zou Service Only nu dan wel het transport regelen. Toevallig heb ik een kennis die ook een garage heeft in de regio. Nadat ik hem op de hoogte had gebracht van het startprobleem van de auto, gaf hij aan vrijwel zeker te weten dat het probleem bij de sleutel lag, en adviseerde de auto te starten met de reservesleutel. Zodoende (is mijn vriend) naar de Service Only garage gegaan, heeft dit geprobeerd en dit werkte. Probleem opgelost, maar niet door Service Only. Ik ben altijd tevreden geweest, maar nu teleurgesteld over de vreemde gang van zaken m.b.t. jullie nieuwe service adviseur, het initieel zelf de (niet startende) auto te moeten vervoeren en -wat lijkt- gebrekkige samenwerking tussen de garage en de mobiliteitsservice (waar ik lid van ben) als het gaat om transport. In de toekomst kies ik waarschijnlijk voor een andere garage.  
9
02-05-2025
Service Only Dordrecht
Gewoon een prettig bedrijf, vriendelijke mensen, open communicatie  
10
29-04-2025
Service Only Dordrecht
Vriendelijke goede eerlijke service en lekkere koffie.  
10
24-04-2025
Service Only Dordrecht
Really helpful.  
Bekijk meer reviews

Even voorstellen: Piet Stout

Welkom bij ServiceOnly Dordrecht. Als vestigingsmanager help ik u graag bij de ServiceOnly garage in Dordrecht. Met ruim 28 jaar ervaring met alle merken auto's en het doorgroeien van monteur tot bedrijfsleider bij ServiceOnly, sta ik samen met mijn goed opgeleide team klaar om u weer veilig en vertrouwd op weg te helpen. Voor al uw onderhoud en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres. Of het nu gaat om een bandenwissel, vervangen van uw ruitenwissers of accu, Team ServiceOnly in Dordrecht staat voor u klaar! En de koffie ook!

Even voorstellen: Dirkjan Korteweg

Service adviseur

In februari 2024 ben ik begonnen als serviceadviseur bij Ames Autobedrijf in Zwijndrecht. Al snel kreeg ik in juli 2024 de kans om over te stappen naar ServiceOnly. Via de vestiging in Papendrecht werk ik sinds november samen met mijn collega Piet Stout in Dordrecht.

Als serviceadviseur ontvang ik klanten en bespreek ik met hen welk onderhoud nodig is of welk probleem aan het voertuig moet worden verholpen. Nadat onze monteurs het voertuig hebben gecontroleerd of een diagnose hebben gesteld, neem ik opnieuw contact op met de klant om de uit te voeren werkzaamheden door te spreken. Wat ik belangrijk vind, is dat de klant altijd een eerlijk advies krijgt, zodat het voertuig veilig en betrouwbaar blijft. Samen zoeken we naar de meest voordelige oplossing die mobiliteit voor minimaal een jaar garandeert.

Het contact met klanten vind ik het leukste aan mijn werk. Vanuit mijn ervaring in een andere branche heb ik geleerd hoe belangrijk duidelijke en heldere communicatie is. Mijn belangrijkste taak zie ik in het oplossen van problemen en in het goed uitleggen wat daarvoor nodig is. Mijn werkdag is geslaagd als we aan de verwachtingen van de klant hebben voldaan en hij of zij tevreden naar huis rijdt.

Ik kijk ernaar uit om u in onze werkplaats te ontmoeten. De koffie staat altijd klaar!

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00

Adres:

Ploegstraat 9
3319 LG Dordrecht

Contact:

Telefoon: 078 - 63 09 556
E-mail: dordrecht@serviceonly.nl