Nu tijdelijk: €30,- korting op groot onderhoud!

Bij ServiceOnly laat je groot onderhoud uitvoeren met €30 korting.

  • Voor personenwagens: Van €325,- voor slechts €295,- (ook voor elektrische auto's).

  • Voor werkbussen en campers: Van €380,- voor slechts €350,-.

Let op: bij groot onderhoud krijg je altijd een gratis APK 

Maak nu snel en gemakkelijk een afspraak en gebruik actiecode 1520 om op je onderhoud te besparen.

Kortingscode

Bij het online plannen van je werkplaatsafspraak is het belangrijk dat je de actiecode* 1520 invult bij stap 4 waar je jouw contactgegevens invult. Deze kortingsactie is alleen geldig als je deze kortingscode gebruikt tijden het plannen van uw afspraak of op vertoon van deze code.

*Niet in combinatie met andere APK acties.

7 redenen om voor ServiceOnly te kiezen

Vaste lage prijzen

Altijd prijsopgaaf vooraf

Onderhoud en reparatie volgens fabrieksvoorschrift

1 jaar garantie op arbeid en onderdelen

Onderhoud en reparatie volgens fabrieksvoorschrift

Onderhoudsplan op maat

Vestigingen

Maak nu een afspraak bij een van onze vestigingen in Papendrecht, Zwijndrecht, Ridderkerk, Dordrecht, Sliedrecht, ‘s-Gravendeel, Hendrik-Ido-Ambacht of Gorinchem. Onze deskundige medewerkers staan altijd voor je klaar. 

Onze klanten geven ons gemiddeld een 8,8!

Uit 4.639 beoordelingen
8
05-05-2025
Service Only Papendrecht
Vandaag voor eerste keer bij deze garage groep langs geweest in Papendrecht voor een APK, prima en snel verlopen. Duidelijke informatie achteraf Afspraak Makkelijk en duidelijk online te regelen. Nog een leuke korting gekregen. Tot de volgende keer!  
4
03-05-2025
Service Only Dordrecht
Sinds 2016 kom ik jaarlijks bij Service Only voor APK, beurt en eventuele tussentijdse reparaties. Ik ben altijd tevreden geweest en m.i. nooit tegen rare kosten aangelopen. Sinds enkele jaren sluit ik na mijn APK/beurt ook een jaarlijkse pechhulpservice af. Enkele weken geleden had ik een startprobleem met mijn auto. Zodoende de pechhulpservice gebeld. Die nemen de telefoon op met 'Service Only' maar is volgens mij een extern bedrijf waarmee samengewerkt wordt. Die kwam vlot te plaatse, was vriendelijk, kon helaas het probleem niet vinden en heeft de auto nadien weggesleept en naar de -voor mij bekende- Service Only garage gebracht. De dag erna gebeld door Service Adviseur Dirkjan. Die benoemde dat er een defect was in de start elektronica, maar dat zij 'hier niets mee konden', 'de auto naar de Toyota dealer moet' en sloof af met 'dus de auto kan opgehaald worden'. Dit laatste verbaasde me, gezien de auto niet gestart kan worden en er dus geen mogelijkheid was om de auto te laten rijden. Hierop kwam het antwoord 'dat ik dat zelf maar uit moest zoeken'. Bij navraag of de pechhulpservice hierin iets kon betekenen, werd gevraagd 'Oh de ANWB ofzo?'. Toen ik aangaf dat ik lid ben van JULLIE pechhulpservice, werd gezegd dat ik dat zelf moest regelen. Alsof je iemand met een gebroken heup zelf naar de operatiekamer laat lopen. Zodoende de pechhulpservice gebeld, het probleem uitgelegd en een verbaasde reactie teruggekregen over deze gang van zaken met de vraag 'wie van Service Only dit zo gezegd had?'. Nadat zij onderling overlegd hadden, heeft de Service Only garage alsnog geprobeerd om het probleem zelf op te lossen. Uiteindelijk was de conclusie dat mijn auto alsnog naar de Toyota dealer terug moest, en ikzelf die afspraak moest maken. Nadat ik dit gedaan had, zou Service Only nu dan wel het transport regelen. Toevallig heb ik een kennis die ook een garage heeft in de regio. Nadat ik hem op de hoogte had gebracht van het startprobleem van de auto, gaf hij aan vrijwel zeker te weten dat het probleem bij de sleutel lag, en adviseerde de auto te starten met de reservesleutel. Zodoende (is mijn vriend) naar de Service Only garage gegaan, heeft dit geprobeerd en dit werkte. Probleem opgelost, maar niet door Service Only. Ik ben altijd tevreden geweest, maar nu teleurgesteld over de vreemde gang van zaken m.b.t. jullie nieuwe service adviseur, het initieel zelf de (niet startende) auto te moeten vervoeren en -wat lijkt- gebrekkige samenwerking tussen de garage en de mobiliteitsservice (waar ik lid van ben) als het gaat om transport. In de toekomst kies ik waarschijnlijk voor een andere garage.  
9
02-05-2025
Service Only Dordrecht
Gewoon een prettig bedrijf, vriendelijke mensen, open communicatie  
10
29-04-2025
Service Only Dordrecht
Vriendelijke goede eerlijke service en lekkere koffie.  
Bekijk meer reviews

Maak nu een afspraak en ervaar het gemak van deskundig groot onderhoud bij Service Only